Białystok, dnia 11.08.2017 r.
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR 1/3.3.1/2017
realizowanego w ramach projektu „Młodzi – kompetentni zawodowo” nr: RPPD.03.03.01-IZ.00-20-001/16 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Oś Priorytetowa III: Kompetencje i kwalifikacje Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki Priorytet inwestycyjny 10.4 Lepsze dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwienie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami
- Zamawiający:
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
ul. Warszawska 44/1 (III piętro)
15-077 Białystok
tel/fax: 85 732 02 58
adres e-mail: biuro@europartner-akie.pl
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do trzech pracowni nauki zawodów: technik handlowiec, technik drogownictwa oraz technik rolnik oraz usługa wykonania sieci wraz z dostawą urządzeń w dwóch pracowniach.
- Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów, urządzeń, sprzętów oraz usług:
Przedmiot zamówienia
|
Parametry minimalne wymagane |
Komputer wraz z oprogramowaniem
12 szt. |
– procesor 4 rdzeniowy
– pamięć operacyjna 4 GB – dysk twardy 500 GB – napęd optyczny DVD – karta graficzna – komunikacja LAN – łącza: 3 porty USB 3.0 -zainstalowany system operacyjny – klawiatura z myszką – zasilacz 240 W – monitor o przekątnej ekranu min. 21 cali, rozdzielczość1920×1080, – gwarancja 24 m-ce |
Wykonanie sieci do pracowni (dostawa serwera, sprzętu sieciowego, wykonanie okablowania strukturalnego)
2 szt |
– system operacyjny zgodny z systemem w dostarczanych komputerach
– czterordzeniowy procesor – ilość zainstalowanych procesorów 1 szt. – karta graficzna – pojemność dysku magnetycznego 1000 GB – pamięć operacyjna 8GB, 2 sloty, – komunikacja: LAN, – Wi-Fi, Bluetooth – łącza: 4 x USB, 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x mikrofonowe, 1 x słuchawkowe, – czytnik kart pamięci, – wbudowany napęd DVD-RW, – mysz i klawiatura – gwarancja 12 miesięcy |
Drukarka laserowa ze skanerem 1 szt. | – laserowa
– podajnik DADF – standardowa ilość podawanego papieru 4×500 arkuszy – format A3 – rozdzielczość mono: 1200×1200 dpi – szybkość drukowania mono: 25 stron A4/min – pamięć urządzenia 512MB – duplex automatyczny – obsługa programów operacyjnych występujących w dostarczanych komputerach i serwerach – możliwość druku na różnych nośnikach – rozwiązania komunikacyjne: USB – skaner kolorowy – gwarancja 24 miesiące |
Projektor
1 szt |
– technologia wyświetlania DLP
– rozdzielczość 1024 x 768 – jasność 3500 ANSI Lumenów – min. przekątna obrazu 40 ” – min. odległość ekranu 1.6 m – trwałość źródła światła 5000 h – audio – gniazda: – 2 x minijack – 2 x HDMI Funkcje: – 3D Ready – wyłączenie po określonym czasie – uruchomienie po podłączeniu zasilania – korekcja w pionie +/- 40° – korekcja efektu trapezowego – projekcja tylna – uruchomienie po wykryciu sygnału VGA – tryb tablicy kolorowej – zabezpieczenie hasłem/kodem Akcesoria w zestawie: – Kabel VGA – Kabel zasilający – Pilot – instrukcją obsługi Gwarancja 5 lat na projektor i 3 lata na lampę. |
Drukarka sieciowa
1 szt |
·Technologia druku laserowego
·Rozdzielczość druku w czerni min 1200 x 1200 dpi ·Szybkość druku mono min. 30 str./min. ·Rozmiar nośnika: A4 ·Druk dwustronny ·Port USB ·Wi-Fi ·Gwarancja min 24 miesiące |
Programy elektroniczne
|
·PKWIU
·PKD |
Kasa fiskalna
6 szt. |
· Drukarka termiczna lub igłowa
· Papier: 57 mm z kopią · Szerokość wydruku min. 24 znaki · Współpraca z komputerem, wagą elektroniczną i czytnikiem kodów kreskowych · Ilość grup towarowych min. 40 · Ilość kodów PLU min. 2000 · Liczba stawek VAT min. 7 · Liczba kasjerów min. 5. |
Waga elektroniczna 6 szt. |
· min. 15 kg/5 kg tara
· szalki min. 260×240 · wysięgnik i akumulator · podwójny zakres ważenia · min. 10 klawiszy szybkiego dostępu · wyświetlacz LCD · zasilanie sieciowe lub opcjonalnie akumulatorowe · Funkcja przeliczania walut na EURO, · wskaźnik poziomu wyczerpana akumulatora · Temperatura pracy -10oC do 40oC |
Druki dokumentów
6 zestawów |
· Fa VAT
· KW · KP · Dowód dostawy · Dowód wewnętrzny · Dowód sprzedaży · Dzienne zestawienie sprzedaży nieudokumentowanej · Ewidencja przychodów · Ewidencja sprzedaży · Ewidencja VAT sprzedaży · Ewidencja VAT zakupów · Faktura korygująca · Nota korygująca · Kwestionariusz osobowy · PK · Polecenie przelewu-wpłata gotówkowa · Polecenie wyjazdu służbowego · PZ przyjęcie zewnętrzne · Raport kasowy · Rozchód wewnętrzny · Rozliczenie zaliczki · Świadectwo pracy · Umowa o pracę · Umowa o dzieło · Umowa zlecenie · Wniosek o zaliczkę · Wniosek urlopowy · WZ wydanie zewnętrzne · Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów · Ewidencja nabycia towarów i usług · Ewidencja przebiegu pojazdu i kosztów eksploatacji samochodu |
Metkownica z taśmą
6 szt. |
· jednorzędowa
· Liczba znaków w wierszu: 8 · Wymiary metki 12 mm x26 mm · Dostępne znaki cyfrowe od 0 do 9 · Łatwa wymiana rolki z tuszem · Łatwa aplikacja rolki z etykietami |
Czytnik kodów kreskowych wraz z okablowaniem umożliwiającym współpracę z kasami fiskalnymi, podstawka do czytnika
6 sztuk (kompletów) |
· Rodzaj czytnika – laserowy jednoliniowy
· Źródło światła – dioda laserowa · Szybkość odczytu – 100 skanów/sekundę · Kabel komunikacyjny umożliwiający współpracę z kasami fiskalnymi · Podstawka do czytnika · Sygnalizacja dźwiękowa |
Lada sklepowa
6 szt. |
· Płyta laminowana o grubości 18 mm
· Krawędzie płyt oklejone tworzywem ABS · Blat odpory na ścieranie · Regulowane stopki · Możliwość zamontowania szuflady kasowej · Wysokość 95 cm, Szerokość 80 cm, Głębokość 60 cm |
Tester banknotów
1 szt. |
• Rozpoznawanie walut EURO, PLN
• Badane cechy: IR, MG, obraz, analiza widma, papier
|
Młotek do kostki brukowej
4 szt |
· Gumowy
· Ergonomiczna i wygodna rękojeść · Uchwyt z antypoślizgową nakładką
|
Ubijak stalowy ręczny
4 szt. |
· Metalowy
· Waga min. 16 kg
|
Kamizelki odblaskowe
12 szt. |
· Materiał fluorescencyjny
· Dwa poziome pasy odblaskowe o szerokości 5cm, wykonane ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471 · Zapięcie na rzep |
Imak brukarski
4 szt. |
·Regulacja szerokości uchwytu w przedziale 40-250 mm
·2 stalowe ostrza |
Gilotyna do cięcia kostki brukowej
4 szt. |
·Maksymalna grubość cięcia 10 cm
·Długość ostrza min. 32 cm |
Piła ręczna do cięcia desek
4 szt. |
·Długość listwy tnącej 450 mm
·Ilość zębów na cal 7
|
Suszarka laboratoryjna
3 szt. |
·Obieg powietrza: naturalny
·Pojemność komory min. 15 litrów ·Sterownik: mikroprocesorowy PID z graficznym wyświetlaczem LCD ·Zakres temperatury pracy od temperatury otoczenia do +250°C ·Regulacja temperatury co 1 stopień C° ·Drzwi pełne |
Aparat Proctora
6 szt. |
· Możliwość badań według norm: PN-88/B-04481
PN-EN 13286-2
|
Młotek Schmidta
1 szt. |
·Zakres Pomiarowy 10-70 N/mm2
·Zgodny z normami EN 12504-2 i ASTM C805 |
Podręcznik „Egzamin potwierdzający kwalifikacje A.22 Przykłady zadań”
7 szt. |
· Autor: Komosa Andrzej
· Wydawnictwo Ekonomik · Wydanie z 2015 r.
|
Samouczek programów Insert GT
6 szt. |
· Autor: Komosa Andrzej
· Wydawnictwo Ekonomik |
Zeszyt testów i ćwiczeń przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.22 oraz do obsługi programów firmy INSERT
6 szt. |
· Autor: Bożena Padurek, Ewa Janiszewska-Świderska
· Wydawnictwo: Wydawnictwo Bożena Padurek · Wydanie 2015 r. |
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe Kwalifikacja A. 22. Rozwiązania zadań dla nauczycieli.
1 szt. |
· Autor Komosa Andrzej
· Wydawnictwo Ekonomik · Wydanie z 2010 r. |
Materiały do pakowania
towarów 6 kompletów |
· Papier pakowny
· Taśma klejąca · Torebki foliowe-opakowania · Ozdoby prezentowe-opakowania
|
- Sposób upublicznienia zapytania ofertowego:
www.stowarzyszenieeuropartner-akie.pl
- Terminy:
– termin ogłoszenia: 01.08.2017 r.
– termin składania ofert: 09.08.2017 r. godz. 16:00
- Kryterium wyboru i sposób jego obliczania:
a. Cena brutto – 70 %
KRYTERIUM A
Cena brutto – 100 %
Pod uwagę brana będzie łączna cena (C) brutto wszystkich elementów przedmiotu zamówienia. Oferta najkorzystniejsza cenowo (najtańsza) otrzyma 100 pkt. Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty w kryterium zostanie wyliczona według wzoru:
C X 100 pkt.
gdzie:
C – liczba punktów oferty badanej za kryterium „cena”
Cmin – najniższa cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wśród wszystkich nadesłanych ofert nie podlegających odrzuceniu
Cbad. – cena brutto oferty badanej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prawne, dysponujące potencjałem technicznym oraz kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego oświadczenia w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania, spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego oświadczenia w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Dostawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, umożliwiającym realizacje dostaw i usług opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym, spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego oświadczenia w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Dostawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego oświadczenia w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
- Dostawca nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego oświadczenia w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
- Oferent składa następujące oświadczenia i dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1,
- dokument rejestracyjny firmy,
- oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokonania oceny złożonej oferty – załącznik nr 2,
- oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry i cechy materiałów, urządzeń, sprzętów oraz usług, a także ich ceny jednostkowe – załącznik nr 4
- Wykaz ofert, które wpłynęły:
Wszyscy oferenci złożyli oferty w terminie i spełnili warunki udziału:
- Xerkam Janusz Kamiński ul. Świętego Jerzego 19/15, 15-349 Białystok oferta złożona osobiście dnia 08.08.2017 r.
- FONT 2 Piotr Cerkiewnik Sp. J. ul. Boruty 5, 15-157 Białystok oferta złożona osobiście 09.08.2017 r.
- Przedsiębiorstwo Handlowe HAWK Marek Siwicki, Antoni Siwicki Wysokie 10, 16-140 Korycin oferta złożona osobiście: 09.08.2017 r.
Oferenci, którzy złożyli oferty w terminie i spełnili warunki udziału wskazane w zapytaniu ofertowym zostali ocenieniu według wskazanych w zapytaniu ofertowym kryteriów.
Zamawiający i wszyscy Oferenci biorący udział w postępowaniu nie są powiązani osobowo, ani kapitałowo. Wykonawcy złożyli pisemne oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentami i Zamawiającym.
Zestawienie ofert wraz z przyznaną punktacją za poszczególne kryteria przedstawia się następująco:
Zapytanie ofertowe 1/3.3.1/2017 |
|||
Lp. | Oferent | Kryterium | Liczba punktów |
1 | Xerkam Janusz Kamiński
ul. Świętego Jerzego 19/15, 15-349 Białystok |
Cena | 105 820,00 zł |
Liczba pkt | 100 | ||
FONT 2 Piotr Cerkiewnik Sp. J. ul. Boruty 5,
15-157 Białystok |
Cena | 117 689,90 zł | |
Liczba pkt | 90 | ||
3 | Przedsiębiorstwo Handlowe HAWK Marek Siwicki, Antoni Siwicki
Wysokie 10, 16-140 Korycin |
Cena | 118 812,00 zł |
Liczba pkt | 89 |
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
W wyniku przeprowadzenia procedury właściwej dla Zasady Konkurencyjności, określonej
w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r., Zamawiający dokonał wyboru następującej oferty:
Nazwa Wykonawcy:
Xerkam Janusz Kamiński ul. Świętego Jerzego 19/15, 15-349 Białystok
Uzasadnienie wyboru:
Xerkam Janusz Kamiński, złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnił wszystkie warunki udziału
w postępowaniu.
- Informacja o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
Zamawiający i Wykonawcy nie są powiązani osobowo, ani kapitałowo. Wykonawcy złożyli pisemne oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentami i Zamawiającym
Osoby biorące udział w postępowaniu ze strony Zamawiającego złożyły oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu.
Załączniki do protokołu:
- Potwierdzenie upublicznienia zapytania ofertowego na stronie internetowej europartner-akie.pl oraz potwierdzenie odbioru zapytania ofertowego przez trzech potencjalnych wykonawców.
- Złożone oferty.
- Oświadczenia o braku powiązań z Wykonawcami.