ROZEZNANIE RYNKU
w związku z realizacją projektu
„Aktywna integracja i praca szansą na sukces”
Białystok, 08-01-2018r.
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
Warszawska 44/1 IIIp.
15-077 Białystok
NIP: 9661737736
Regon: 052237368
KRS: 0000206867
ROZEZNANIE RYNKU
W związku z realizacją projektu „Aktywna integracja i praca szansą na sukces”
nr: RPPD.07.01.00-20-0170/17 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa VII: Poprawa spójności społecznej
Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji
Priorytet inwestycyjny 9.1 Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększaniu szans na zatrudnienie
Numer naboru RPPD.07.01.00-IZ.00-20-002/17
Miejsce publikacji ogłoszenia:
strona internetowa Zamawiającego: europartner-akie.pl,
I. Zamawiający:
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
Warszawska 44/1 (III piętro)
15-077 Białystok
tel/fax: 85 732 02 58
adres e-mail: biuro.europartner@gmail.com
NIP: 9661737736
Regon: 052237368
KRS: 0000206867
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postepowanie jest prowadzone zgodnie z procedurą Rozeznania Rynku, określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 o znaku MR/H 2014-2020/23(3)/07/2017 z dnia 19.07.2017 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja niżej wymienionej usługi w ramach projektu „Aktywna integracja i praca szansą na sukces” obejmującego indywidualne konsultacje z psychologiem oraz przekazanie dokumentacji związanej z wykonaniem zamówienia:
INDYWIDULANE KONSULTACJE Z PSYCHOLOGIEM: spotkania mające na celu stworzenie dla każdego uczestnika projektu indywidualnego planu działania. Tematyka spotkań będzie ustalona indywidulane dla każdego uczestnika projektu.
W związku z możliwością pokrycia się terminów konsultacji w ramach poszczególnych zadań i dużą liczbą godzin określonych spotkań, Zamówienie podzielone jest na części, na konkretne zadania, w związku z czym Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie, bądź wybrane części niniejszego zamówienia.
- Wymiar godzinowy:
Część I Zamówienia: Zadanie 1- Indywidualna Ścieżka Reintegracji cz.1 – 2h/1 uczestnik projektu, łącznie 120 godzin
Część II Zamówienia: Zadanie 2 – Reintegracja Indywidulana – 5h/1 uczestnika projektu, łącznie 300 godzin
Część III Zamówienia: Zadanie 4 – Indywidualna Ścieżka Reintegracji cz.2 – 2h/1 uczestnik projektu, łącznie 120 godzin - Wymagania kwalifikacyjne wobec Wykonawcy:osoba, która posiada minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji indywidulanych spotkań z psychologiem, posiada umiejętności interpersonalne.
- Uczestnicy Projektu:60 osób (29 kobiety, 31 mężczyzn) zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujące powiat augustowski, kolneński, moniecki, grajewski, łomżyński lub zambrowski.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
IV. Miejsce wykonania zamówienia:
Teren powiatów augustowskiego, kolneńskiego, monieckiego, grajewskiego, łomżyńskiego lub zambrowskiego
V. Termin wykonania zamówienia:
Część I Zamówienia: I-X.2018
Część II Zamówienia: II-VII.2018
Cześć III Zamówienia: III-IX.2018
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków – określone dla każdego elementu zamówienia, przy czym wybrany Wykonawca musi spełniać minimum jeden z wymogów dla każdego elementu zamówienia.
6.1. Warunki udziału w postępowaniu.
O realizację zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prawne, dysponujące personelem o niżej określonych kwalifikacjach:
- Powiązanie z Zamawiającym– warunek konieczny –brak powiązania z Zamawiającym.Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W celu udokumentowania spełnienie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2
- Dostępność czasowa – Oferent, aby jego oferta była dopuszczona do oceny w postepowaniu o udzielenie zamówienia musi deklarować odpowiednią dostępność czasową do realizacji zamówienia oraz musi zadeklarować minimalne miesięczne zaangażowanie czasowe w realizację zamówienia (oświadczenie – załącznik nr 3), jak również gwarantować dostępność czasową do realizacji swoich usług w terminie objętym umową, co oznacza dostępność usług psychologa w czasie nie dłuższym niż 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na usługę i rozpoczęcie jej świadczenia. Dostępność czasowa weryfikowana będzie na podstawie informacji deklarowanych w Załączniku nr 3. Miesięczna możliwość zaangażowania czasowego w realizację zamówienia w przypadku umowy realizowanej przez osobę fizyczną na podstawie umowy cywilno-prawnej, nie więcej niż 276 godzin/miesiąc. Ten warunek weryfikowany będzie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3.
- 3. Posiada/ją wykształcenie wyższe. W przypadku osoby fizycznej deklarującej realizację zamówienia osobiście będzie to weryfikacja informacji przedstawionych w jej życiorysie, natomiast w przypadku oferentów będących przedsiębiorcami, weryfikowane będą życiorysy i kwalifikacje osób oddelegowanych z ramienia firmy do realizacji zamówienia. Posiadane wykształcenie weryfikowane będzie na podstawie załączonych dokumentów:
- życiorys zawodowy
W przypadku realizacji zamówienia przez firmę, osoby wskazane w składanej ofercie obowiązane będą do realizacji zamówienia (istnieje możliwość zmiany osób realizujących zamówienie z ramienia przedsiębiorcy, jednakże wymagana będzie w tym wypadku zgoda Zamawiającego. Zamawiający zweryfikuje życiorys i kwalifikacje nowych osób przedstawianych przez przedsiębiorcę).
W przypadku, gdy ofertę składać będzie osoba fizyczna, jest ona zobowiązana do realizacji zamówienia osobiście.
- Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia:
Minimum 2 letnim doświadczeniu w pracy jako psycholog
Powyżej wymienione wymagania w stosunku do doświadczenia Oferenta weryfikowane będą na podstawie załączonych dokumentów: życiorys zawodowy, wskazane w życiorysie zawodowym doświadczenie powinno umożliwić zweryfikowanie stawianych minimalnych wymogów zawartych powyżej. Wskazane w nim informacje powinny być zgodne z danymi zawartymi w referencjami.
6.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a)formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1
b)oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do rozeznania rynku;
c)wykaz wykonanych usług – weryfikujące minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe. W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3, a także wskazać dorobek zawodowy lub/i listę poparte stosownymi dokumentami, przedstawić CV (ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i własnoręcznym podpisem), udostępnić kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy ukończenia studiów, dyplomy ze szkoleń, certyfikaty);
d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do rozeznania rynku,
e)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do rozeznania rynku
f)w przypadku, gdy oferent jest przedsiębiorcą aktualny na dzień składania oferty wydruk z CEIDG lub KRS.
VII. Wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia
- Niniejsze zamówienie nie może być udzielone osobom ani podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b)posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku złożenia oferty przez osobę/podmiot spełniający przesłanki określone w pkt a-d, zostanie on wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- W razie wątpliwości co do informacji zawartych w ofercie, Zamawiający wystąpi z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
- Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu poprzez niezłożenie dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub z przedłożonych dokumentów wynika fakt istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania.
VIII. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
Cena brutto – 100 %
Cena brutto za 1 godzinę zegarową zajęć (C) – 100% – oferta najkorzystniejsza cenowo (najtańsza) otrzyma 100 pkt. Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty w kryterium zostanie wyliczona według wzoru.
C=(Cmin/Cbad )x 100 pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów oferty badanej za kryterium „cena”
C min – najniższa cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wśród wszystkich nadesłanych ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena brutto oferty badanej za wykonanie przedmiotu zamówienia
W przypadku uzyskania przez dwóch oferentów takiej samej ilości punktów, wybrany zostanie oferent z większą liczbą godzin przeprowadzonych szkoleń, a jeśli nadal nie będzie możliwy wybór oferenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z oferentami, zajmującymi najwyższe miejsce w liście rankingowej.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
9.1. Wymagania podstawowe:
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej (na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami) w sposób czytelny i przejrzysty – według wzoru: FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1);
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postepowania;
- do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami rozeznania rynku oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami – załącznikami.
9.2. Cena:
- oferta powinna zawierać cenę za 1 godzinę indywidualnego spotkania z psychologiem podaną w polskich złotych (PLN) w kwocie brutto, tzn. powinna zawierać podatek VAT;
9.3. Tryb udzielania wyjaśnień do oferty.
- każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego rozeznania rynku.
- osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie rozeznania rynku jest:
Krzysztof Mnich, tel. 85 732 02 58 , email: krzysztof.mnich81@gmail.com
9.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9.5 Wykonawca może złożyć jedną ofertę w ramach każdej z części Zamówienia (tylko z jedną ostateczną ceną); złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty w ramach jednej części Zamówienia lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe (w tym tzw. oferty wariantowej)- spowoduje odrzucenie ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
9.6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (wskazane, by była również opieczętowana) lub przez osobę(y) uprawnioną(e) oraz oznaczona co do nazwy i adresu Wykonawcy np. przez opatrzenie oferty pieczęcią firmową. Przez osobę(y) uprawnioną(e) należy rozumieć odpowiednio:
- a) osobę(y), która(e) zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowym i oraz odpowiednimi przepisami jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, w obrocie gospodarczym;
- b) pełnomocnika lub pełnomocników Wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła(y) osoba(y. Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty.
- c) pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty.
9.7. Do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami rozeznania rynku oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami: załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje i dane.
9.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- a)Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie zamówienia,
- b)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- c)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- d)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
- e)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
- f)Unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty,
- g)Odrzucenia oferty z rażąco niską ceną,
- h)Odrzucenia ofert, których wartość przekroczy kwotę możliwą do zakontraktowania określoną we wniosku o dofinansowanie projektu (kwota wartości zamówienia).
9.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
9.10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
9.11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9.12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty w konsorcjum.
X. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: biuro.europartner@gmail.com , faksem na nr: 85 732 02 58, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Stowarzyszenie Europartner AKIE, ul. Warszawska 44/1 (III piętro) 15-077 Białystok, w terminie od dnia 08.01.2018 r. do dnia 19.01.2018 r. do godz. 11:00. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 732 02 58 od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00.
Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
Krzysztof Mnich – (85) 732-02-58, e-mail: krzysztof.mnich81@gmail.com
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród złożonych ofert.
- Zmiany w umowie
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w rozeznania rynku oraz określił warunki takiej zmiany.2.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a)zaistnienia omyłki pisarskiej,
b)zmiany danych teleadresowych,
c)zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
d)dopuszcza się możliwość zmiany terminu indywidualnego spotkania z psychologiem składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
- jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w projektu nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
- jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie indywidualnego spotkania z psychologiem (w szczególności: choroba psychologa, siła wyższa),
- jeżeli Zamawiający w dniu wykonania usługi nie będzie posiadał niezbędnych zezwoleń, umów, akredytacji.
- Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie a mających wpływ na jej ważność.
- Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu, potwierdzonego podpisami przez obie strony.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku decyzji o dofinansowaniu lub wstrzymaniu dofinansowania projektu.
- Pozostałe informacje
1.W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:
a) w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
b) w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy) – w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy unijnych wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy dotyczącą wszystkich projektów.2.Wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
Wykaz załączników: