Białystok, 25.05.2020 r.
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
Warszawska 44/1 III piętro
15-077 Białystok
NIP: 9661737736
Regon: 052237368
KRS: 0000206867
ROZEZNANIE RYNKU
W związku z realizacją projektu „Senior na czasie!” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020 Priorytet I. Edukacja osób starszych Działanie „Zajęcia edukacyjne z zakresu różnych dziedzin (m.in. prawo, gospodarka, zdrowie, w tym profilaktyka zdrowotna, sport, turystyka, nowe technologie), programy edukacyjne o starzeniu, osobach starszych i aktywnym starzeniu. Oferta numer: 19311
Miejsce publikacji ogłoszenia:
strona internetowa Zamawiającego: europartner-akie.pl
I. Zamawiający:
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
Warszawska 44/1 (III piętro)
15-077 Białystok
tel/fax: 85 732 02 58
adres e-mail: kprm.finanse@gmail.com
NIP: 9661737736
Regon: 052237368
KRS: 0000206867
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postepowanie jest prowadzone zgodnie z procedurą Rozeznania Rynku, określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 o znaku MIiR/2014-2020/12(4) z dnia 22 sierpnia 2019 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia
W celu zachowania konkurencyjności, jak też dokonania wyboru konkretnych obiektów Zamówienie podzielone jest na poszczególne części w związku z czym Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie, bądź wybrane części niniejszego rozeznania.
CZĘŚĆ I
- Przedmiotem zamówienia jest zakup karnetów open na siłownię dla 70 uczestników projektu „Senior na czasie!” w wieku 60 + współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020.
- Karnet umożliwiać ma pełny dostęp do wyposażenia i sprzętów do ćwiczeń o dowolnej godzinie w czasie otwarcia obiektu,
- Karnet ważny będzie przez 6 miesięcy w okresie czerwiec-listopad 2020
- Wykonawca zobowiązany jest do:
- Dostarczenia Zamawiającemu karnetów open na siłownię, które będą możliwe do wykorzystania na siłowni znajdującej się na terenie miasta Białystok.
CZĘŚĆ II
- Przedmiotem zamówienia jest zakup karnetów open na basen dla 70 uczestników projektu „Senior na czasie!” w wieku 60 + współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata 2014-2020.
- Karnet umożliwiać ma pełny dostęp do kompleksu basenowego o dowolnej godzinie w czasie otwarcia obiektu,
- Karnet ważny będzie przez 6 miesięcy w okresie czerwiec-listopad 2020
- Wykonawca zobowiązany jest do:
- Dostarczenia Zamawiającemu karnetów open na basen, które będą możliwe do wykorzystania w kompleksie basenowym znajdującym się na terenie miasta Białystok.
- W ramach oferowanych karnetów uprawniających do skorzystania z basenu, należy zapewnić:
- basen kryty,
- saunę,
- jacuzzi,
- zaplecze higieniczno-sanitarne,
- Karnety będą wykorzystane do dnia 30.11.2020 r.
- Koszt wykonania i dostarczenia karnetów ponosi Wykonawca.
- Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia karnetów wejściowych w terminie 5 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego listy osób uprawnionych do otrzymania karnetów wejściowych i dostarczenia do biura projektu „Senior na czasie!” mieszczącego się przy ul. Warszawska 44/1 (III piętro), 15-077 Białystok.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany osobowej listy korzystających z karnetów, z zastrzeżeniem, że zmiana użytkownika karnetu nastąpi po wcześniejszym zawiadomieniu przez Zamawiającego.
- W przypadku nieumyślnego zniszczenia lub zagubienia karnetu Wykonawca zobowiązany jest do wydania bezpłatnego duplikatu karnetu.
- Zamawiający zobowiązuje się do przesłania na adres e-mail Wykonawcy listy uczestników uprawnionych do otrzymania karnetów wejściowych na basen. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko.
- Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych użytkowników karnetów wejściowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. , poz. 1000 z późn. zm.).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92000000-1 – Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia dla wszystkich części:
VI-XII.2020 r., miasto Białystok
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla wszystkich części zapytania – określone dla każdego elementu zamówienia, przy czym wybrany Wykonawca musi spełniać minimum jeden z wymogów dla każdego elementu zamówienia.
5.1. Warunki udziału w postępowaniu.
O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej; spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 p. 1 ustawy, spełniający niżej wymienione kryteria:
- Powiązanie z Zamawiającym – warunek konieczny – brak powiązania z Zamawiającym. Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W celu udokumentowania spełnienie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2
- Doświadczenie w realizacji zamówienia – Wymagania w stosunku do doświadczenia Oferenta weryfikowane będą na podstawie załączonych dokumentów: Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3.
5.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do rozeznania rynku;
- oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych stanowiące załącznik nr 2 do rozeznania rynku;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do rozeznania rynku;
- w przypadku, gdy oferent jest przedsiębiorcą aktualny na dzień składania oferty wydruk z CEIDG lub KRS.
VI. Wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia
- Niniejsze zamówienie nie może być udzielone osobom ani podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b)posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku złożenia oferty przez osobę/podmiot spełniający przesłanki określone w pkt a-d, zostanie on wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- W razie wątpliwości co do informacji zawartych w ofercie, Zamawiający wystąpi z żądaniem ich wyjaśnienia. Udzielone wyjaśnienia nie mogą powodować zmiany złożonej oferty.
- Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu poprzez niezłożenie dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub z przedłożonych dokumentów wynika fakt istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania.
VII. Kryteria oceny ofert dla wszystkich części zapytania:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
Cena brutto – 100 %
Cena brutto (C) – 100% – oferta najkorzystniejsza cenowo (najtańsza) otrzyma 100 pkt. Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty w kryterium zostanie wyliczona według wzoru.
C=(Cmin/Cbad )x 100 pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów oferty badanej za kryterium „cena”
C min – najniższa cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wśród wszystkich nadesłanych ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena brutto oferty badanej za wykonanie przedmiotu zamówienia
W przypadku uzyskania przez dwóch oferentów takiej samej ilości punktów, wybrany zostanie oferent z większą liczbą godzin przeprowadzonych szkoleń, a jeśli nadal nie będzie możliwy wybór oferenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z oferentami, zajmującymi najwyższe miejsce w liście rankingowej.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
8.1. Wymagania podstawowe:
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej (na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami) w sposób czytelny i przejrzysty – według wzoru: FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1);
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postepowania;
- do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami rozeznania rynku oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami – załącznikami.
8.2. Cena:
- oferta powinna zawierać cenę przygotowanie pełnego raportu podaną w polskich złotych (PLN) w kwocie brutto, tzn. powinna zawierać podatek VAT;
8.3. Tryb udzielania wyjaśnień do oferty.
- każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego rozeznania rynku.
- osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie rozeznania rynku jest:
Paweł Backiel tel. 85 732 02 58 , email: kprm.finanse@gmail.com
8.4 Wykonawca może złożyć jedną ofertę (tylko z jedną ostateczną ceną); złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe (w tym tzw. oferty wariantowej)- spowoduje odrzucenie ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
8.5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (wskazane, by była również opieczętowana) lub przez osobę(y) uprawnioną(e) oraz oznaczona co do nazwy i adresu Wykonawcy np. przez opatrzenie oferty pieczęcią firmową. Przez osobę(y) uprawnioną(e) należy rozumieć odpowiednio:
- a) osobę(y), która(e) zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowym i oraz odpowiednimi przepisami jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, w obrocie gospodarczym;
- b) pełnomocnika lub pełnomocników Wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła(y) osoba(y. Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty.
- c) pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty.
8.6. Do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami rozeznania rynku oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami: załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje i dane.
8.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- a)Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie zamówienia,
- b)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- c)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- d)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,
- e)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
- f)Unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty,
- g)Odrzucenia oferty z rażąco niską ceną,
- h)Odrzucenia ofert, których wartość przekroczy kwotę możliwą do zakontraktowania określoną we wniosku o dofinansowanie projektu (kwota wartości zamówienia).
8.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
9.9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
8.10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty w konsorcjum.
IX. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Stowarzyszenie Europartner AKIE, ul. Warszawska 44/1 (III piętro) 15-077 Białystok, w terminie od dnia 26.05.2020 r. do dnia 01.06.2020 r. do godz. 16:00. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 732 02 58 od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00.
Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
Paweł Backiel – (85) 732-02-58, e-mail:kprm.finanse@gmail.com
X. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród złożonych ofert.
XIII. Zmiany w umowie
- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w rozeznania rynku oraz określił warunki takiej zmiany.
- Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
- a)zaistnienia omyłki pisarskiej,
- b)zmiany danych teleadresowych,
- c)zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
- d)dopuszcza się możliwość zmiany terminu indywidualnego spotkania z psychologiem składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
- jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w projektu nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
- jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie indywidualnego spotkania z psychologiem (w szczególności: choroba psychologa, siła wyższa),
- jeżeli Zamawiający w dniu wykonania usługi nie będzie posiadał niezbędnych zezwoleń, umów, akredytacji.
- Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie a mających wpływ na jej ważność.
- Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu, potwierdzonego podpisami przez obie strony.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku decyzji o dofinansowaniu lub wstrzymaniu dofinansowania projektu.
XIV. Pozostałe informacje
- W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:
- a)w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
- b)w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy) – w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy unijnych wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy dotyczącą wszystkich projektów.
- Wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie
Wykaz załączników: