Białystok, 15.03.2017 r.
ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NR 1/7.3/03/2017/PZ
przeprowadzonego w ramach projektu pt. „Rozwój ekonomii społecznej”, nr: RPPD.07.03.00-IZ.00-20-00/16 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
1. Zamawiający:
Stowarzyszenie Europartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
ul. Warszawska 44/1 (III piętro)
15-077 Białystok
tel/fax: 85 732 02 58
adres e-mail: biuro@europartner-akie.pl
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia było przeprowadzenie doradztwa indywidualnego biznesowego z zakresu: prawa, księgowości, marketingu, finansów oraz zasobów ludzkich w okresie od 10.04.2017 r. do 28.02.2020 r., dla przedstawicieli 40 przedsiębiorstw społecznych.
W celu zachowania konkurencyjności, jak też dokonania wyboru specjalistów w określonym zakresie przedmiotu Zamówienia, podzielone było ono na części, tj. poszczególne zakresy, w związku z czym Wykonawcy mogli złożyć ofertę na wszystkie, bądź wybrane części niniejszego zapytania, zgodnie z posiadanym wykształceniem i/lub doświadczeniem:
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA:
Świadczenie doradztwa specjalistycznego prawnego na rzecz Przedsiębiorstw Społecznych (PS), działających na terenie Subregionu Łomżyńskiego, obejmującego w szczególności:
a) prowadzenie działalności gospodarczej w ramach PS,
b) prawne aspekty działania w sferze ekonomii społecznej,
c) podatki bezpośrednie i pośrednie,
d) obowiązki pracodawcy względem pracowników,
e) doradztwo w czynnościach administracyjnych i sądowych związanych z tworzeniem oraz funkcjonowaniem PS (m.in. przygotowywanie aktów założycielskich, zgłaszanie podmiotów do Krajowego Rejestru Sądowego, zgłaszanie wszelkich zmian do Krajowego Rejestru Sądowego),
f) udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa,
z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, formy pisemnej lub poczty elektronicznej, w okresie od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. (będzie ono realizowane według bieżących potrzeb zgłaszanych przez uczestników Projektu). Łączny wymiar godzin doradztwa w danej części zamówienia wynosi 720 godzin z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin doradztwa w zależności od zgłaszanych przez korzystających potrzeb w zakresie danego doradztwa.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA:
Świadczenie doradztwa specjalistycznego księgowego na rzecz PS działających na terenie Subregionu Łomżyńskiego, obejmującego w szczególności:
a) zasady prowadzenia rachunkowości przez PES i PS,
b) zobowiązania finansowe związane z prowadzoną działalnością,
c) zasady prowadzenia księgowości przez PES i PS,
d) płace i pochodne, ubezpieczenia społeczne,
z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, formy pisemnej lub poczty elektronicznej, w okresie od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. (będzie ono realizowane według bieżących potrzeb zgłaszanych przez uczestników Projektu). Łączny wymiar godzin doradztwa w danej części zamówienia wynosi 720 godzin z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin doradztwa w zależności od zgłaszanych przez korzystających potrzeb w zakresie danego doradztwa.
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA:
Świadczenie doradztwa w zakresie marketingu na rzecz PS działających na terenie Subregionu łomżyńskiego obejmującego w szczególności:
a) planowanie marketingowe,
b) kształtowanie elastyczności ofertowej,
c) polityka kształtowania cen i optymalizacji kosztów,
d) opracowanie/modyfikacja strategii marketingowej,
e) badania rynku,
f) wypracowania i wdrażania standardów obsługi klienta,
g) nawiązanie i rozwój współpracy ze specjalistami w zakresie projektowania produktów i usług,
z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, formy pisemnej lub poczty elektronicznej, w okresie od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. (będzie ono realizowane według bieżących potrzeb zgłaszanych przez uczestników Projektu). Łączny wymiar godzin doradztwa w danej części zamówienia wynosi 720 godzin z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin doradztwa w zależności od zgłaszanych przez korzystających potrzeb w zakresie danego doradztwa.
CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA:
Świadczenie doradztwa specjalistycznego finansowego na rzecz PS działających na terenie Subregionu łomżyńskiego, obejmującego w szczególności:
a) pozyskiwanie źródeł finansowania działalności (m.in. produkty sektora finansowego) wraz ze wsparciem w przygotowaniu wniosków,
b) planowanie finansowe (z wykorzystaniem np. narzędzia Provelt.pl).
z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, formy pisemnej lub poczty elektronicznej, w okresie od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. (będzie ono realizowane według bieżących potrzeb zgłaszanych przez uczestników Projektu). Łączny wymiar godzin doradztwa w danej części zamówienia wynosi 720 godzin z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin doradztwa w zależności od zgłaszanych przez korzystających potrzeb w zakresie danego doradztwa.
CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA:
Świadczenie doradztwa specjalistycznego osobowego na rzecz PS działających na terenie Subregionu łomżyńskiego obejmującego w szczególności:
a) zarządzanie organizacją,
b) zarządzanie pracownikami,
c) zarządzanie konfliktem i rozwiązywanie konfliktów,
z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, formy pisemnej lub poczty elektronicznej, w okresie od dnia podpisania umowy do 29.02.2020 r. (będzie ono realizowane według bieżących potrzeb zgłaszanych przez uczestników Projektu). Łączny wymiar godzin doradztwa w danej części zamówienia wynosi 720 godzin z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin doradztwa w zależności od zgłaszanych przez korzystających potrzeb w zakresie danego doradztwa.
3. Miejsce publikacji:
W celu zachowania zasady konkurencyjności zapytanie opublikowano na stronie internetowej Zamawiającego: www.europartner-akie.pl. W dokumentacji związanej z niniejszym zapytaniem znajduje się print screen oraz wydruk zamieszczonego zapytania.
4. Terminy:
– termin ogłoszenia: 06.03.2017 r.
– termin składania ofert: 14.03.2017 r. godz. 16:00
– termin realizacji zamówienia:
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA : Od dnia 10.04.2017r. do dnia 29.02.2020 r.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Od dnia 10.04.2017r. do dnia 29.02.2020 r.
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Od dnia 10.04.2017r. do dnia 29.02.2020 r.
CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: Od dnia 10.04.2017r. do dnia 29.02.2020 r.
CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA: Od dnia 10.04.2017r. do dnia 29.02.2020 r.
5. Kryterium wyboru:
A. Cena brutto za 1 godzinę doradztwa biznesowego – 80 %
B. Doświadczenie doradcy w danym zakresie doradztwa biznesowego – 20%
- Informacja o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego
W wyniku przeprowadzenia procedury właściwej dla Zasady Konkurencyjności, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.09.2016 r., wpłynęły oferty według poniższego zestawienia:
Część zapytania | Wykonawca, który złożył ofertę (nazwa i adres) | Data wpłynięcia oferty | Oferowana łączna cena brutto | Doświadczenie | Łączna ilość przyznanych punktów |
CZĘŚĆ 1 | Kancelaria Radcy Prawnego Grzegorz Śledziewski; ul. Dolna 24, 18-305 Szumowo
|
14.03.2017 | 63,00 | 3 lata | 80 |
CZĘŚĆ 2 | Elżbieta Bolesta
ul. Storczykowa 1/1 m. 8, 15-664 Białystok |
14.03.2017 | 63,00 | 4 lata | 85 |
CZĘŚĆ 3 | Jarosław Sidoruk
ul. Kraszewskiego 8/36, 15-025 Białystok |
14.03.2017 | 63,00 | 3 lata | 80 |
CZĘŚĆ 4 | Anna Fiedorczuk
ul. Sukienna 9/21, 15-881 Białystok
|
14.03.2017 | 63,00 | 3 lata | 80 |
CZĘŚĆ 5 | Rafał Chraboł
ul. Dobra 18/19, 15-334 Białystok |
14.03.2017 | 63,00 | 3 lata | 80 |
Wszyscy Oferenci spełnili warunki udziału w postępowaniu określone w pkt VII Zapytania ofertowego.
W związku z powyższym, Zamawiający udzieli zamówienia następującym Wykonawcom:
Część zapytania | Wybrany wykonawca |
CZĘŚĆ 1 | Kancelaria Radcy Prawnego Grzegorz Śledziewski |
CZĘŚĆ 2 | Elżbieta Bolesta |
CZĘŚĆ 3 | Jarosław Sidoruk |
CZĘŚĆ 4 | Anna Fiedorczuk |
CZĘŚĆ 5 | Rafał Chraboł |
Uzasadnienie wyboru: Stowarzyszenie EUROPARTNER Akademicki Klub Integracji Europejskiej., mając na uwadze politykę finansową i ograniczenia budżetowe projektu, zdecydowało się na wybór najkorzystniejszych i jednocześnie najtańszych ofert dla poszczególnych części, zgodnie z kryteriami określonymi w zapytaniu ofertowym. Wybrani Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu, złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu oraz uzyskali najwyższą ilość punktów.